wtorek, 31 marca 2015

24. Mam Angelinę! + zwiastun serialu

Hej ludziska!
(Taki mój OC, mam ich tysiące)

No więc (biedna pani od polaka xD) weszłam sobie niedawno na allegro, przeglądam lps, a tu...

BOSZ.

Shorthair #318 (znany jako Angelina) za... 35 zł! Jak na nią to niska cena, a nie mogłam nie kupić. Marzyłam o niej. jeszcze zanim obejrzałam Popular, zobaczyłam ją na Nicole i stwierdziłam, że muszę ją mieć. Ta kolorystyka, te oczy, i jeszcze to, że jest fuzzy... Miałam ją nazwać Siamese, ale po obejrzeniu Popular tak się przyzwyczaiłam do Angeliny, że nie mogłam jej nazwać inaczej.
Po prostu ją uwielbiam <3

Ma 17 lat. Jest ambitna i uparta. Ma w nosie popularność. Nieźle się uczy, jednak nie jest kujonem. Ma sporo przyjaciół, ale tych bliskich tylko kilka. Jest przyjacielska, ale jak się wkurzy, całe miasto się trzęsie. xD
Często po szkole wychodzi gdzieś z przyjaciółmi. Ayumi jest jej kuzynką, jednak nie mają bliskich kontaktów. Angelina jest zawsze sobą i nie obchodzi jej, co inni o niej myślą.

To tyle o Angelinie, przejdźmy do serialu!
Mam nadzieję, że się podoba i tak, kręcę po angielsku :3
Pomysł wpadł mi do głowy niedawno, podczas słuchania covera Radioactive.
Wiem, wiem, dźwięk jest katastrofalny. Nie moja wina, że mam taki badziewny aparat >:(

Dobra, żegnam. Idę słuchać muzyki :D


1 komentarz:

  1. Heii xDD.
    Trafiłam tu całkiem przypadkiem i bardzo mi się podoba. :D Szkoda, że tak mało komentarzy (przypomina mi to moje blogi o.O)... Ale gdybyś dołączyła zakładkę "Obserwatorzy" to bym się dołączyła. ;p
    Pzdr. ;33
    (Tu TheKarrieLPS (nie znasz :D) z innego konta. c;)

    OdpowiedzUsuń