sobota, 20 września 2014

018. Takie parę spraw

Hej!
Patrzać jaki fanart znalazłam <3



Tak, długo mnie nie było. No dobra. Baaaaaaaardzo długo mnie nie było.
WAKACYJNE LENISTWO, POTEM SZKOŁA, BRAK CZASU, BRAK WENY I ZNOWU LENISTWO!
Taka już jestem. Leniwa, zaszkołowana (xD co to za słowo) i stuknięta w mózg.

W zeszły piątek jechałam do szkoły na hulajnodze i się wywaliłam. Bardzo mnie bolała ręka, straż miejska zadzwoniła po mamę, a mama poszła ze mną do przychodni. Mam pękniętą kość w nadgarstku, przez trzy, cztery tygodnie będę miała gips! Ten kto miał nogę/rękę w gipsie wie jakie to jest niewygodne. Strasznie ta ręka swędzi pod gipsem. Próbowałam się drapać widelcem! xD


A więc (pani od polaka powiedziałaby: ,,Nie zaczyna się zdania od a więc!" xD) przybyło parę nowych lps.

Jennifer. 18 lat, słynna piosenkarka. Potrafi być wredna, ale zwykle jest miła. Siostra Liany. Na razie wymyśliłam tylko tyle. Uwielbiam ją <3



*szuka, szuka....*
Nie znajduję zdjęcia, nawet nie wiem jaki ma numer! Jasnożółty tabby cat, z neonowo różowymi uszami i końcami łapek. Kojarzycie?...



Moja kochana Skyler :3 
Marzycielka, ale jak już się wścieknie... Nie radzę z nią zadzierać! Jej najlepszą przyjaciółką jest Chloe. Może wystąpi w moim serialu. Ma hopla na punkcie anime (tak jak ja <3)



(W rzeczywistości jest ładniejszy i ma cieplejsze kolory, tutaj wygląda jak zrobiony z metalu)
Ma na imię Saki, jest chłopakiem i wielkim fanem zespołu One Republic. (nie mylić z One Direction) Tyle o nim.


Oglądał ktoś Wilcze Dzieci? Ja byłam wczoraj. Super, po prostu super.
 Po lewej Juki, po prawej Ame. (Ame to chłopczyk)
 Słodkie <3
 Starsza Juki w trakcie przemiany.
I znowu Juki. 
 Problemy z dzieciakami  ;)
 Starszy Ame
I znowu Ame.


Ogólnie super, żałowalam tylko, że na końcu to Ame wybrał wilcze życie, a Juki ludzkie. Ja chciałam żeby ona była wilkiem   >:\
Najlepsze było moim zdaniem ich wczesne dzieciństwo :)


To by było na tyle!
Pa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz