środa, 8 października 2014

019. Podróbki, uwaga!

Hej!
 Słucham sobie piosenek z MLP FiM <3



Niedawno zobaczyłam w kiosku coś takiego:




TO NIE JEST LITTLEST PET SHOP! TO JEST LOVELY PET SHOW!
krztałty zgapili, kolory zgapili, wzory zgapili, logo zgapili, wszystko zgapili! Przy ty jamniku głowa jest jak oryginalna, tułów jakiś niezdarny... Figurki mają krztałtyjak oryginały, dodatki jak wzięte z domku dla lalek... w dodatku łatwo się nabrać!
Jednym słowem - Masakra!!!


Dobra, sorki za wykrzykniki, ale nie mogłam się powstrzymać...
Ja już kończę, to taka krótka notka - ostrzeżenie.
Pa!

4 komentarze:

  1. Tsaaa, też pisałam o tych cholernych podróbkach, których nie mogę znieść! Masakra, lepiej niech wszyscy uważają ;c
    Nie rozumiem w ogóle, jak ktoś sobie może robić takie podróbki, a Hasbro ich nie pozywa do sądu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądam twojego bloga i widzę ze masz białego doga z dwoma różnymi kolorami oczu *-* zazdro ;(
    A ogółem ile masz dogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dogów? Dwa xD
      Szarego - Łajkę, i właśnie tego ze śmiesznymi oczami - Toma (tak, wiem, wszyscy go tak nazywają -.-)

      Usuń
  3. Podoba mi się ten spaniel i husky

    OdpowiedzUsuń