wtorek, 26 listopada 2013

006 W czasie listopada applebloom się nudzi...

...To ogólnie znana  rzecz. (Tra ta.)

Elo <3

Rany jak ja się nudzę -.-

Jestem chora i nie poszłam do szkoły, muhahahaha.

Nie mam pomysłu na notkę -.-
Wczoraj ozdobiłam swój pokój skrawkami z gazetek (głównie o zwierzętach), i chyba pobiłam rekord
Yael Naim O.O

www.youtube.com/watch?v=XgEfYGzojcA&feature=share

New soul. <3  Kocham to. <3
Ona wchodzi w teledysku do pokoju (chyba w nowym domu), ozdabia ten pokój obrazami i... Maluje po tych obrazach? Potem te obrazy ożywają, a ona trąca ścianę, ściana się przewraca?... Potem zostaje sama podłoga która płynie na jeziorze, przychodzą jacyś ludzie którzy przerabiają tą podłogę na imprezową tratwę, a ona wylewa do jeziora wodę z akwarium razem ze złotą rybką?... Dziwne.

Hej, to ja, wasza Lemmy!
Zostałam dziennikarką (właściwie to pomocnicą Avery, która jest główną dziennikarką), i ubłagałam Avery, żebym mogła się tym pochwalić. Dobra, muszę już ją wołać.
pa!
(Avery!)
Hehe, nie ma jej. Napiszę za nią dalej. :3
A więc w Pet Paris (tak, to jest nasze petkowe miasto) zaszły drobne zmiany. Po pierwsze applebloom przykleiła taśmą kartki papieru do stołu, na którym stoi całe miasto.
(Averyyy!)
(Dobra dobra, już idę, tylko nie wrzeszcz!)
Avery już idzie. Ja się żegnam, pa!

Hejo, tu Avery!
Teraz z tym papierem jest ładniej. I wygodniej.
No bo wyobraźcie sobie, że idziecie po brzydkim, brązowo-czarnym drewnie, i na każdym kroku drzazga
się wam wbija w łapę. I porównajcie to sobie ze spacerem po gładkim, białym bruku...
Powstała także Nowa aleja (przez przesunięcie klatki Pipsqueak, o której w następnej notce będzie więcej), został rozebrany park, a na jego miejscu stanęła fontanna...

I to znowu ja, applebloom.
W sobotę przegapiłam rockin band. A szkoda. Bo miał przyjść jakiś pan i nas nagrać. I pani Ola iz de bezd pani ewer. xD

Wczoraj w Krakowie i jego okolicach spadł śnieg. Na zieloną trawkę. xD   I jest  szansa że spadnie więcej, bo jest mróz. W mieście od razu stopniał, ale wyżej pozostał.

Po tej notce zmieniam wygląd bloga i robię sobie youtuba. ;p

Pa!
Wasza applebloom, przyszła youtuberka. ;p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz