piątek, 15 listopada 2013

005. My little pony, moje manie lps, urodziny + podziękowania

Elo <3

Na początek może krótkie przeprosiny.
Wiem, nie było mnie aż dwa miesiące i nawet nie napisałam że zawieszam bloga, za co bardzo przepraszam. Nie chciałam zawieszać, pomyślałam sobie że napiszę niedługo, ale potem z tego ,,niedługo" zrobił się miesiąc, potem dwa...Postaram się od teraz pisać systematyczniej. Okej, możemy zaczynać <3


Pierwsza sprawa to my little pony. Od niedawna uwielbiam ten serial i postanowiłam, że o nim też będę pisać na tym blogu. Jeszcze w wakacje przyszły do mnie moje najlepsze przyjaciółki, które są siostrami. Razem... Postanowiłyśmy, że jesteśmy znaczkową ligą, czyli jedna z nich to Scootaloo, druga to Sweettie Belle, a ja to Apple bloom. Stąd mój nick. Może niektórzy uznaliby to za dziecinne, napisaliby modne ostatnio ,,żal pl'', ale nic mnie do tego nie zniechęci : )) Moje ulubione postacie z mlp to Luna (jak można jej nie lubić?), Twilight i Ranbow dash.


Druga sprawa to moja manie lps. Moje aktualne manie to:
- beagle
- szynszyle
i bardzo nietypowa rzecz, mianowicie żaby. Większość kolekcjonerek za nimi nie przepada, niektóre dziewczyny się boją/brzydzą tych prawdziwych... A czego tu się brzydzić? Tego, że są śliskie?... Wielka mi rzecz. Śliskie są od wody, to chyba jasne. Pooglądajcie sobie zdjęcia, na których widać z bliska rzekotki lub te kolorowe. A co do żab lps, to wystarczy popatrzeć na ich słodkie oczka, żeby się w nich zakochać : )
Oprócz tego mam jeszcze jedną nietypową manię, czyli pancerniki.


Sprawa przedostatnia to urodziny. Miałam pierwszego września (Na początek roku szkolnego? Coś tu się pokręciło xD ) Na szczęście była niedziela i mogliśmy zrobić przyjęcie. Przyszła cała część rodziny z Polski, Scootaloo i Sweetie Belle. Potem jeszcze przez cały wrzesień dostawałam jakieś spóźnione prezenty. Wymienię pet shopy które dostałam:
(zdjęcia nie moje)

shorthair g3
Fluttershy
naprawdę jest podobna do fluttershy, prawda? ma nawet różowy kosmyk tak jak ona : )


pingwinek g3 Lemmy


delfin g3 Delfina xD


smok Lilo

krab Alga i ośmiornica pinkie pie xD
i...Tamdaradam...Tamtaradam...Flower!
Czy nie jest śliczna? gdy znalazłam ją na allegro, piszczałam. Bez wątpienia jedna z moich ulu lps.


I ostatnia rzecz, a mianiwicie podziękowania. A więc:

Scootaloo i sweetie Belle.
(urzędowe imiona Julia i Maja, prawdziwe to te powyżej. :3)
Jesteście moimi najlepszymi przyjaciółkami, 
zawsze mnie rozumiecie. Mogę zawsze na
Was liczyć. To dzięki wam 
polubiłam my little pony.
Zanim się poznałyśmy,
ciągle siedziałam z nosem w
książkach, jak Twilight.
Wystarczały mi osoby,
które sobie wyobraziłam.
Dzięki wam poznałam prawdziwą
przyjaźń. Zdecydowanie przyjazń
z wami to najlepsza rzecz, jaka mnie mogła
spotkać w życiu.


iga2000.
Jesteś trochę moim autorytetem, dzięki tobie
założyłam bloga. Zainspirował mnie
twój blog i filmiki na youtube.
Gdyby nie twój blog, Moja kolekcja nadal
liczyłaby tylko 15 lps, leżałyby sobie
zapomniane w jakimś pudle. A mam ich
36. Dzięki tobie! Pragnę Ci gorąco podziękować.

I to by było na tyle. A ja już czekam na święta... Wiem, jestem wariatką. xD
Pa!
Wasza applebloom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz