piątek, 29 listopada 2013

007. Kilka słów o nowej szkole

Elo <3

Jeszcze wam nie mówiłam (Chyba nie pisałam. ;p), że jestem w nowej szkole. Od razu znalazłam sobie koleżanki, chociaż nikt nie przebije Scootaloo i Sweetie belle. :3 Szkoła ma numer 1. Nosimy mundurki szkolne (Jolly July, pisałaś na blogu, że twój mundurek wygląda jak fartuszek sprzątaczki. Mój też. ;p), Chodzimy do szkoły na 9:50, kończymy około 15:20. Fajnie. :3 A...         ...W...            ... Piątek...
...Mamy...                ...Lekcje...                  Od 9:50 do 13:30!!!   Jeszcze fajniej. :3


Co by tu napisać, żeby notka nie była taka krótka?!

(Myślenie, myślenie, myślenie... Wymyślone!!! xD)
Napiszę o czwartym sezonie MLP. ;3

A więc... O ile wiem, to lśniącej zbroi xD (Takie jest dosłowne tłumaczenie imienia Shining Armor!) i Cadence, czy tam Cadance urodzi się córka, księżniczka Skyla. A królowej Chrysalis (nie jestem pewna, czy naprawdę tak będzie czy to tylko jakieś fanowskie głupoty) księżniczka Larwa! :< Ochyda. :<
Poza tym Nightmare Moon (zła Luna) powróci. Spadnie z księżyca (xD) i znowu wstąpi w Lunę. :(  Czy tam uwięzi ją w swoim wnętrzu, nie wiem dokładnie. O.O

A więc... Trzymaj się Luna! Nie daj się!
Pa!
applebloom
P.S. nie chce mi zrobić youtuba, nie wiem co go pokręciło :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz