niedziela, 23 lutego 2014

011. Masakra -,- I fajne piosenkii :)

Elo <3
Aaaaa! To jest jakiś koszmar!
- Zgubiłam Rudą, Goldie, Toma i Fairy! Przeszukałam cały pokój, nie ma ich!
- Dopiero wyszłam z choroby i jeszcze muszę siedzieć w domu -.-
- Nie mogę się nawet spotkać ze Scootaloo i Sweetie Belle! Normalnie Codziennie siedzę przed naszymi wspólnymi zdjęciami i płaczę D:  (Łajka: I słucha Hymnu Znaczkowej Ligi -.-)
To ma tylko jedną dobrą stronę: MOŻE przyjdą na festiwal, na którym będę śpiewać piosenkę Anny Marii Jopek: ''Ale Jestem''
www.youtube.com/watch?v=KpBMYjnCLRU

To-jest-piękne.
Dobra, dodam jakąś inną, pomyślmy...
Tu taka spokojna: Carla Bruni - Chez Keith Et Anita
www.youtube.com/watch?v=QvQVltlExA0

A teraz... BUM! xD Green day-St. Jimmy!
www.youtube.com/watch?v=jRu0O1J3Y4s


Green day-Are we the waiting (Jak pierwszy raz tego słuchalam to się popłakałam)
www.youtube.com/watch?v=6HXa2gVj4mg


Enej-Skrzydlate ręce
www.youtube.com/watch?v=n3Hv-1MWz2Y

To tyle!
Pa!
applebloom



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz