piątek, 24 stycznia 2014

010. Oceny beagle odwołane i nowe lps!

Elo <3

Dzisiaj miały być ocenki beagle, ale to tak długo trwa... A muszę wam powiedzieć o moich nowych lps! Zdobyłam...











niżej...









niżej...








głębiny... ;p









Savannah! Nie, nie jamniczkę, beagle! Jamniczka to nie będzie Savannah, niezależnie od tego co sobie o mnie pomyślicie. ;p  Oprócz tego mam Twistera, a oto on:
szalony brat Savannah, starszy od niej o rok.


A teraz pozostałe petki (Uwaga, nie kupiłam ich naraz, są z całego stycznia!):

pancernik Fuji:
Ona jest taka słodka! tylko że...
O NIE!!!
Fuji jest używana i pewnie należała do jakiejś małolaty bo...
JEST POMAZANA DŁUGOPISEM! Z DOŁU PYSZCZKA MA NAPISANE WIELKIMI LITERAMI IMIĘ SWOJEJ POPRZEDNIEJ WŁAŚCICIELKI!!!
I co ja teraz zrobię? ;_; Próbowałam to zmyć zmywaczem do paznokci, nic nie dało! Niedługo pokażę wam jej prawdziwe zdjęcie, to zobaczycie. ;_; Proszę, pomóżcie! Napiszcie, czym to zmyć!

Kotka Pusia:
(Nie moja fotka)
Mrauuuu... Ja zwariowałam na jej punkcie!
Mieszka u Flower, jest jej przyszywaną siostrzyczką i nie odstępuje jej o krok. Nie ma rodziców.

Pawian Rafiki:
Bardzo małe zdjęcie, ale trudno.
On jest kolekcjonerski, a kupiłam go razem z pozostałymi w... Taniej odzieży. O.o

foczka Cytruska:
Ona jest od mojej koleżanki z klasy. To dziwne, prawie każda dziewczyna w mojej klasie zbiera lps, a wszystkie to ukrywały, bo myślały, że zostaną wyśmiane.  Dopiero ja sprawiłam że się odważyły o tym mówić, przynosząc codziennie po kilka swoich lps i ustawiając je w rządku na ławce. xD

goldenek Goldie:
A ona i następne trzy są z wymiany. Dostałam ją za pudla.

shorthair Ruda:
Ona jest piękna! Była moim marzeniem! Była za konika morskiego.

dog niemiecki Tom:
O rany, on jest taki unikalny! Oddałam za niego Honeycake, ale warto było! Jest bratem bliźniakiem Łajki!

krokodyl Amazonka:
Za nią i następne dwie oddałam... Grejpfruta, kogucika! ;_; Ale jak nadarzy się okazja, to kupię go na allegro. A Amazonka jest słodka!

pelikan Fontanna (Wymyslam pokręcone imiona. xD)
(Zdjęcie nie moje)
Tutaj nie widać, ale ona jest ma brokat. To modelka.

I króliczek Lukrecja, której zdjęcia nie znalazłam. jest jasnoróżowa, ma białą czuprynkę.
A ostatnie to pojazd lps, chomiki Czuprynka i Pestka


Jutro przychodzą do mnie Scootaloo i Sweetie Belle! Nie mogę się doczekać!
pa!










                           










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz