środa, 1 stycznia 2014

008. święta!

Elo <3
A więc święta ;3

Piszę dopiero teraz, bo w wigilię nie chciałam siedzieć przy komputerze, a 25 wyjechaliśmy na Węgry do babci i mieliśmy drugą wigilię. Piszę teraz z laptopa babci, a nie jest łatwo, bo klawisze są inaczej niż w polskich komputerach. A tak w ogóle to nie jestem zbytnio zadowolona. Brak śniegu, Mojej cioci, pet shopów i kucyków. Moja rodzina twierdzi że jestem już "za duża" i dostałam:
- pisaki żelowe
- notatnik
- kalendarz
- pudełeczko
- przypinkę
- dwie książki
- piórnik
- i jedynego pet shopa - chomika G3 Omegę.

Sorki, ale zdjęcia z wigilii lps będą kiedy wrócę do Krakowa.

Chciałam też powiedzieć, że mam nową manię - a są nią dogi niemieckie. Nie, nie kopiuję, ani nie robię tego żeby być popularna. Podobają mi się i koniec. Rezygnuję też z żab i pancerników. Zobaczmy:

to są wszystkie.



#184 - moja Łajka !    Nie dziwcie się że wygląda jak chłopak, nie znosi tego! :p    Na żywo wygląda ładniej, jest moim drugim ulubionym lps. Nigdy przenigdy nie zwraca uwagi na wygląd i przyjaźni się z chłopakami, ale jej najlepszą przyjaciółką jest corgi Elizabeth. Jest przywódczynią paczki psiego talizmanu, do której oprócz niej należą Eli (Elizabeth), owczarek Benjamin i York Sparky. Ale się tu rozpisałam  :p


#244 - Nieewiem. Taki średnio ładny. Jedyne co mi się w nim szczególnie podoba to jego śliczne fioletowe oczka!


#577 - Tom :3  Podobają mi się w nim kolory i śmiszne ocy xD (błędy celowe)


#588 - Piękny nic dodać nic ująć! Byłby dziewczyną.


#636 - ...... Okropny! :(  Co z nim zrobili :((  Jedyny dog który mi się nie podoba! I kolory brzydkie, i oczy... Bez urazy.


#750 - Fajny, nazywałby się Nut. (Nie, nie nuty, chodzi mi o orzech! xD)


#817 - Choco! (late, a choco choco! xD)


#817 - Bliźniak Choco.


#1022 - Armenia. (Wymyślam imiona z prędkością światła! xD)


#1439 - Pocztówkowy moje marzenie! Na allegro jest za sto złotych :(


#1519 - Nie ma w nim nic szczególnego... oj Hasbro Hasbro... (Mam nadzieję że tą perukę da się zdąć!)


#1647 - Marzenie, Sunny! Cudne kolory, oczy... Wszystko!


#1688 - On jest z blind bagów? Tak wygląda. Niezbyt fajny.


I ostatni, deco pet. Fajny.


To ja muszę się zbierać, jedziemy w odwiedziny do moich dalekich kuzynów. Tam jest sześcioro dzieci w rodzinie!!

Pa!
Szczęśliwego nowego rocku! xD

3 komentarze:

  1. O Boże, nie wiedziałam o istnieniu Twojego bloga :O Dodaj do uwielbianych, będę zaglądać codziennie. Też uwielbi dogi, tylko denerwuje mnie, że są takie drogie :/
    Ps. Czemu Twój blog jest po niemiecku? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :3
      Jest po węgiersku, założyłam bloga na węgierskim blogspocie i tak już zostało. :-l

      Usuń
  2. Jo, miałam Doga Niemieckiego, unikat prawie i... i oddałam go za szynszylę. -,-'' GENIUSZ ZE MNIE xD.

    OdpowiedzUsuń