środa, 19 marca 2014

014. Chihuahua!!! (notka z nudów)



Helloooo
Dzisiaj taka sobie notka z nudów   :-P
Piszę z telefonu. JAK JA NIE CIERPIĘ PISAĆ TELEFONEM! Masakra... Chwila, Szarik mi się tu pcha do bloga xD
Hej ziomy!
TU SZARIK!!! Wasz najfajniejszy, najbardziej odjechany collie! Moja pani mówi, że mam spadać z jej bloga. Nie przejmujmy się nią na razie, dobra? (Svipp: xDD zły pies Szarik) A ja mam nową białą obrożę i wyglądam fajniej od Svippa hahah :p
S: Akurat!
Sz: No jasne, Applebloom lubi bardziej mnie, jestem drugim ulubionym!
S: I tak jestem fajniejszy!
Sz: Chyba tylko w snach!
S&Sz: Co..A!

YEAH APPLEBLOOM POWRACA!

Ale dobra, ja już muszę kończyć bo pchają mi się tutaj Szarik, Svipp, Tom, Roger oczywiście i cała paczka psiego talizmanu!
ZMYWAM SIĘ CHIHUAHUA!

1 komentarz:

  1. Szarik tak bardzo skromny xD
    Stara, pisanie notek na telefonie, którego ekran jest jak pół mojej ręki, to beznadzieja. Tymczasem ja czekam na prawdziwą notkę ^^

    OdpowiedzUsuń