czwartek, 27 marca 2014

015. Sesja w domku

Elo! <3
I jak powitanie wiosny? U mnie całkiem fajnie. W szkole był luz, zero nauki, a na ostatnich dwóch lekcjach imprezka. Potem poszłam na lody i do koleżanki. Przez cały dzień nuciłam mija zima :3

PS do YuKa:
Wtedy, kiedy pisałam tamtą notkę nie miałam innej możliwości. Byłam chora i musiałam leżeć w łóżku, a laptop mi siadł. Taaa, Szarik jest megaskromny xD

Niedawno zrobiłam petkom sesję w centrum adopcyjnym. Wszystkim, które tam mieszkają.

Na pierwszy ogień Dreamer.
(Dreamer i Liana to Emi i Flower ze zmienionymi imionami.)


Mhm...


Kate w swoim kąciku^^


Szarik&Svipp. Zrobiłam im łóżko piętrowe z pudełka po żarówce :p



Savvy i jej koszyk.


Tutaj półka, na której lps trzymają różne swoje rzeczy.


Pusia nudzi się na kocyku :p


Lilo i Łajka uparły się, że będą spać na tarasie xD


Dla Rogera (Twister ze zmienionym imieniem) nie starczyło już miejsca, śpi na podłodze xD


A Liana siedzi w ''izolatce'' i narzeka na wszystkich i wszystko, że ''zadania kretyni nie dadzą odrobić'' <D


Dreamy <3
Z tego zdjęcia chyba zrobię sobie nagłówek.


Nie wiem czemu, ale strasznie mi się podoba to ujęcie <3
Yeah, beagle i collie leniuchują!


Dreamer sprawdza pocztę.


A może jednak to będzie na nagłówku...? W tle widać ulicę. Fajnie to wygląda :)


Pusiaaa


Tutaj zdziwiła mnie jakość zdjęcia. O.O


Kolejne zdjęcie które nadaje się na nagłówek... Matko -.-


PINKIEEE PIEEEEE!!!
Nie mam jej już :(


So cute *w*
W smyku ta myszka była za 5 zł z jakimiś słodyczami. Oczywiście kupiłam :3


Tumturum. A co myśleliście, że będę wymyślać jakieś sensowne opisy? :p


(...)
Naprawdę nie mogę się zdecydować, które z tych zdjęć pójdzie na nagłówek -.-


A wy jak sądzicie? Które z tych 4 zdjęć najbardziej nadaje się na nagłówek?


Dojechała Sunshine. NARESZCIE DOJECHAŁA SUNSHINE.


Ta po lewej, #896. Szczerze mówiąc, to #1035 była moim marzeniem... Ale niech będzie.

Muszę się pochwalić. Po prostu muszę. Dostałam 6 z Anglika i 5 z Francuza :D
Bye!
Applebloom























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz